Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/640
Название: Значення цінності бренду
Авторы: Зимбалевська, Ю. В.
Геселева, Н. В.
Ормонов, М. О.
Ключевые слова: brand
brand value
brand evaluation
the best brands
performance indicators
бренд
ценность бренда
оценка бренда
лучшие бренды
показатели эффективности
бренд
цінність бренду
оцінка бренду
кращі бренди
показники ефективності
Дата публикации: 2015
Библиографическое описание: Зимбалевська Ю. В. Значення цінності бренду / Ю. В. Зимбалевська, Н. В. Геселева, М. О. Ормонов // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія "Економіка і вища освіта". - 2015. - № 5 (91). - C. 108-113.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія "Економіка і вища освіта"
Краткий осмотр (реферат): Визначено основні чинники, які впливають на створення цінності бренду, та визначення його ефективності. Виявлено основні способи по оцінюванню цінності бренду та сформульовано причини правильного використання бренду, як важливого активу підприємства. Представлено підходи до визначення цінності бренду, та аналіз впливу бренду на комерційну діяльність компанії.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/640
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
V91_P108-113.pdf237,55 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.