Please use this identifier to cite or link to this item: http://er.knutd.com.ua/handle/123456789/6596
Title: Некоторые аспекты НЛП при обучении РКИ в многонациональной аудитории
Other Titles: SOME ASPECTS OF NLP IN TEACHING OF RUSSIAN AS A FOREIGN LANGUAGE IN THE MULTINATIONAL AUDIENCE
Authors: Синявская, О. Е.
Keywords: neurolinguistic programming
representative system
Russian as a foreign language
communicative and active approach
Issue Date: 2017
Citation: Синявская О. Е. Некоторые аспекты НЛП при обучении РКИ в многонациональной аудитории / О. Е. Синявская // Znanstvena misel journal. – 2017. – № 6. – P. 59-61.
Abstract: Статья посвящена некоторым аспектам нейролингвистического программирования при обучении русскому языку как иностранному в многонациональной аудитории. Раскрывается необходимость учитывать не только тип репрезентативной системы отдельного учащегося, но и особенности восприятия определенной национальности в целом, для оптимизации учебного процесса, особенно на начальном этапе.
The article is devoted to some aspects of neurolinguistic programming in teaching Russian as a foreign language in a multinational audience. It reveals the need to consider not only the type of representative system of individual student, but especially the perception of a certain nationality in general, in order to optimize the learning process, especially at the initial stage.
URI: http://er.knutd.com.ua/handle/123456789/6596
ISSN: 3124-1123
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Кафедра іноземних мов (ІМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Znanstvena_misel_№6_2017 (1).pdfосновний текст332.23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.