Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/667
Назва: Значення об’єктів «HAUTE COUTURE» у формуванні споживацького попиту на продукти індустрії моди
Автори: Чупріна, Н. В.
Флисак, Б.-М. П.
Ключові слова: fashion
fashion industry
defile
fashion product
mass-media
fashion trend
fashion standard
haute couture
мода
индустрия моды
масс-медиа
модные тренды
модные стандарты
дефиле
модный продукт
мода
індустрія моди
дефіле
модний продукт
модні тренди
модні стандарти
haute couture
мас-медіа
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Чупріна Н. В. Значення об’єктів «HAUTE COUTURE» у формуванні споживацького попиту на продукти індустрії моди [Електронний ресурс] / Н. В. Чупріна, Б.-М. П. Флисак // Технології та дизайн. - 2015. - № 1 (14). - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2015_1_12.
Source: Технології та дизайн
Короткий огляд (реферат): В статті обґрунтовано, що система засобів мас-медіа якнайширше задіяна в пропаганді та впровадженні модних трендів та стандартів серед широких верств споживачів. Проаналізовано, за якими критеріями реклама (в тому числі, і візуалізація естетичних ідеалів суспільства) сприяє матеріалізації віри в моду, зокрема в провідну роль національних брендів у поширення модних інновацій. Охарактеризовано покази колекцій вбрання класу «haute couture» як форму репрезентації провідних художніх образів суспільства та дієву рекламу актуального модного одягу як продукту індустрії моди масового споживання. Проведено класифікацію видів дефіле образного вбрання класу «haute couture», в залежності від основних задач репрезентації модного продукту.
В статье обосновано, что система средств масс-медиа максимально широко задействована в пропаганде и внедрении модных трендов и стандартов среди широких слоев потребителей. Проанализировано, по каким критериям реклама (в том числе, и визуализация эстетических идеалов общества) способствует материализации веры в моду, в частности в ведущую роль национальных брендов в распространении модных инноваций. Охарактеризованы показы коллекций костюма класса «haute couture» как форма репрезентации ведущих художественных образов общества и действенная реклама актуальной модной одежды как продукта индустрии моды массового потребления. Проведена классификация видов дефиле образного костюма класса «haute couture», в зависимости от основных задач репрезентации модного продукта.
It is grounded in the article, that the system of mass-media facilities is maximally widely involved in propaganda and introduction of fashion trends and standards among the wide layers of customers. It is analysed, on what criteria, advertising (including, and visualization of society aesthetic ideals) is instrument in materialization of faith in a fashion, in particular of the leading role of national brands in fashion innovations distribution. The shows of collections of suit of «haute couture» class as a form of representation of society leading images and effective advertising of actual fashion clothes as product of fashion industry of mass consumption. Classification of types of «haute couture» defiles is conducted, depending on the basic tasks of fashion product representation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/667
http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2015_1_12
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра мистецтва та дизайну костюма
Розташовується у зібраннях:Електронний науковий журнал «Технології та дизайн»
Наукові публікації (статті)
Кафедра мистецтва та дизайну костюма (МДК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
td_2015_N1_12.pdf170,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.