Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/693
Назва: Особливості транскордонного співробітництва України
Автори: Іванченко, Н. О.
Андреєва, Т. М.
Ключові слова: cross-border partnerships
cross-border activities
international integration
Euro-regional cooperation
трансграничное партнерство
трансграничная деятельность
международная интеграция
еврорегиональное сотрудничество
«Программы соседства»
транскордонне партнерство
транскордонна діяльність
міжнародна інтеграція
єврорегіональне співробітництво
«Програми сусідства»
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Іванченко Н. О. Особливості транскордонного співробітництва України [Текст] / Н. О. Іванченко, Т. М. Андреєва // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2014. - № 3 (77). - C. 16-21.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Короткий огляд (реферат): Дослідження можливостей розширення торговельно-економічного співробітництва за допомогою створення єврорегіонів, визначення переваг та недоліків створення транскордонного співробітництва Огляд переваг та недоліків створення ТКС. Аналіз єврорегіонів за участю України. Розглянуті перспективи ТКС України. Дослідження дозволяє стверджувати, що створення єврорегіонів сприятиме розширенню взаємовигідного торговельно-економічного співробітництва. Стаття присвячена визначенню перспектив транскордонного співробітництва, розглянуті методи покращення економічної діяльності та просування позитивного іміджу України. Практична значимість дослідження полягає у тому, що створення євро регіонів за участю України дасть змогу областям самостійно виходити на європейські структури для отримання технічної та фінансово-кредитної допомоги на розробку регіональних програм.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/693
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V77_P016-021.pdf218,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.