Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7206
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСергачова, А. О.uk
dc.date.accessioned2017-09-18T13:14:48Z-
dc.date.available2017-09-18T13:14:48Z-
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationСергачова А. О. Маркетингові джерела створення вартості підприємств на ринку [Текст] / А. О. Сергачова // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні науки. - 2017. - № 1 (107). - C. 60-65.uk
dc.identifier.issn2413-0117
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7206-
dc.description.abstractУ статті розглянуто та обґрунтовано вплив ланцюга створення вартості на конкурентоспроможність підприємства. Визначено значення ланцюга створення вартостідля формування стратегій розвитку підприємств. Виявлено ключові маркетингові джерела формування вартості підприємства на ринку в сучасних умовах господарювання.uk
dc.description.abstractВ статье рассмотрено и обоснованно влияние цепочки создания стоимости на конкурентоспособность предприятия. Определено значение цепочки создания стоимости для формирования стратегий развития предприятий. Выявлены ключевые маркетинговые источники формирования стоимости предприятия на рынке в современных условиях хозяйствования.ru
dc.description.abstractThe paper explores and analyzes the effects of value chain on the enterprise competitiveness. The role of chain in generating value for company development strategies is revealed. Key marketing sources of company value creation on the market in the modern business environment identified.en
dc.languageuk
dc.subjectvalue chainen
dc.subjectcompetitivenessen
dc.subjectmarketing sources of valueen
dc.subjectцепочка создания стоимостиru
dc.subjectконкурентоспособностьru
dc.subjectмаркетинговые источники формирования стоимостиru
dc.subjectланцюг створення вартостіuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectмаркетингові джерела формування вартостіuk
dc.titleМаркетингові джерела створення вартості підприємств на ринкуuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorSerhachova, A. O.en
local.contributor.altauthorСергачева, А. А.ru
local.subject.sectionСучасні тенденції та проблеми управлінняuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні наукиuk
local.source.number№ 1 (107)uk
local.subject.method0
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
V107_P060-065.pdf171,19 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.