Please use this identifier to cite or link to this item: http://er.knutd.com.ua/handle/123456789/746
Title: Роль методів передпроектної діяльності у рішенні дизайнерської пропозиції з комплексної розробки фірмового стилю
Authors: Бойко, О. В.
Keywords: дизайн
методи передпроектного аналізу
передпроектний аналіз
передпроектне дослідження
фірмовий стиль
дизайн
методы предпроектного анализа
предпроектный анализ
предпроектное исследование
фирменный стиль
design
methods of pre-project activities
pre-project analysis
pre-project activities
corporate identity
Issue Date: 2014
Citation: Бойко О. В. Роль методів передпроектної діяльності у рішенні дизайнерської пропозиції з комплексної розробки фірмового стилю [Текст] / О. В. Бойко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2014. - № 4 (78). - C. 107-110.
Abstract: Використаний загальновідомий теоретичний метод, через вивчення теоретичних надбань в галузях реклами, дизайну та архітектури. В ході вивчення питання передпроектної діяльності в дизайнерській діяльності, було досліджено, що передпроектний аналіз напряму впливає на метод розробки концепції дизайнерського проекту, її втілення та кінцевий результат дизайнерської пропозиції. Методика передпроектного аналізу допомагає вирішити конструктивно-функціональну проблематику дизайнерських пропозицій в цілому та в окремих сферах, таких як розробка фірмового стилю. Досліджено основні методи та етапи передпроектної діяльності художника-дизайнера при створенні концепції проекту. Досліджені методи передпроектної діяльності можуть використовуватись дизайнерами для більш продуктивної роботи над створенням концепції проекту, зокрема фірмового стилю та успішного втілення його у життя.
URI: http://er.knutd.com.ua/handle/123456789/746
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
V78_P107-110.pdf205.87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.