Please use this identifier to cite or link to this item: http://er.knutd.com.ua/handle/123456789/748
Title: Значення типографіки у створенні бренду
Authors: Срібна, К. Ю.
Keywords: типографіка
шрифт
читабельність
гарнітура
текст
типографика
шрифт
читабельность
гарнитура
текст
typography
font
readability
typefaces
text
Issue Date: 2014
Citation: Срібна К. Ю. Значення типографіки у створенні бренду [Текст] / К. Ю. Срібна // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2014. - № 4 (78). - C. 117-121.
Abstract: Виявлено значення типографіки у формуванні сучасного бренду, критерії роботи з текстом та засоби виразності шрифту. Використаний метод аналізу сучасного становища сфери дизайну – типографіки як самодостатньої галузі; порівняно інформаційну насиченість іноземних та вітчизняних джерел цієї ланки творчої діяльності. Прослідковано головну властивість типографіки – функціональність та виділено основні критерії для досягнення такого результату. В процесі дослідження галузі сучасної типографіки піднято проблематику якості існуючих кириличних гарнітур, яка обумовлена великою насиченістю непрофесійно створених або адаптованих кириличних версій шрифтів. Узагальнено основні принципи роботи з текстом та окремими словами, що є міцною основою для створення корпоративного стилю, а саме його головної одиниці – логотипу, який повинен сприйматися на державному та закордонному ринку. Досліджено образність типографіки, яку можна досягти працюючи з будь-яким фрагментом тексту, віднявши можливість сприйняття інформації на підсвідомому рівні, зробити текст незвичним. У процесі роботи визначено критерії неякісних шрифтових гарнітур, які впливають на сприйняття інформації та її читабельність, що в свою чергу може згубно позначитися на створені бренду та майбутньому його просуванню.
URI: http://er.knutd.com.ua/handle/123456789/748
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
V78_P117-121.pdf210.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.