Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7714
Название: Ефективність рекламної діяльності підприємств в сучасних умовах
Авторы: Борецька, Н. П.
Молчанова, О. О.
Ключевые слова: реклама
ефективність реклами
рекламні засоби
оцінка впливу реклами на споживача
Дата публикации: 2017
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Молчанова, О. О. Ефективність рекламної діяльності підприємств в сучасних умовах / О. О. Молчанова ; наук. кер. Н. П. Борецька // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVI Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (27-28 квітня 2017 р., Київ). - К. : КНУТД, 2017. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 27-28.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7714
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра економіки та сфери обслуговування
Располагается в коллекциях:Кафедра смарт-економіки (СЕ)
Економіка інноваційної діяльності підприємств

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
NRMSE2017_V3_P027-028.pdf450,05 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.