Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/773
Назва: Підвищення ефективності управління бізнес-процесами на підприємстві ТОВ "Такеда Україна"
Автори: Квіта, Г. М.
Шіковець, К. О.
Семенченко, М. М.
Ключові слова: business processes
pharmaceutical market
biotechnology market
pharmaceutical giants
biotechnology developments
researches
medicinal products
бизнес-процессы
фармацевтический рынок
биотехнологический рынок
фармацевтические гиганты
биотехнологические разработки
исследования
лекарственные средства
бізнес-процеси
фармацевтичний ринок
біотехнологічний ринок
фармацевтичні гіганти
біотехнологічні розробки
дослідження
лікарські засоби
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Квіта Г. М. Підвищення ефективності управління бізнес-процесами на підприємстві ТОВ "Такеда Україна" / Г. М. Квіта, К. О. Шіковець, М. М. Семенченко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2014. - № 4 (78). - C. 38-42.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Короткий огляд (реферат): Досліджено проблеми ефективного функціонування фармацевтичного світового ринку та ринку України на прикладі підприємства ТОВ "Такеда Україна". Проведено огляд переваг та недоліків фармацевтичних гігантів. Проведено аналіз підприємства ТОВ «Такеда Україна». Розглянуто розвиток фармацевтичної сфери України та світу. Розглянуто процес синергії двох компаній та досліджено діяльність фармацевтичної компанії ТОВ «Такеда Україна». Стаття присвячена визначенню підвищення ефективності управління бізнес-процесами на підприємстві, розглянуті процеси покращення та методи утримання стабільного розвитку діяльності компанії. Практична значимість дослідження полягає у тому, що підвищення ефективності управління бізнес-процесами дає можливість вистояти на високо конкурентному світовому ринку та отримати бажаний економічний та соціальний розвиток в цілому.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/773
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V78_P038-042.pdf255,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.