Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/776
Назва: Обгрунтування прогнозу розміру валового внутрішнього продукту математичними методами прогнозування
Автори: Яренко, А. В.
Ключові слова: GDP
final consumption expenditure
forecast
extrapolation
correlation and regression analysis
analysis of variance
валовой внутренний продукт
конечные потребительские расходы
прогноз
экстраполяция
корреляционно-регрессионный анализ
дисперсионный анализ
валовий внутрішній продукт
кінцеві споживчі витрати
прогноз
екстраполяція
кореляційно-регресійний аналіз
дисперсійний аналіз
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Яренко А. В. Обгрунтування прогнозу розміру валового внутрішнього продукту математичними методами прогнозування [Текст] / А. В. Яренко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2014. - № 4 (78). - C. 60-69.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Короткий огляд (реферат): Обґрунтувано розміри валового національного продукту України за останні роки із використанням методів прогнозування екстраполяції та застосуванням кореляційно-регресійного аналізу. Використані математичні методи: екстраполяції аналітичного вирівнювання динамічного ряду, дисперсійного аналізу, кореляційно-регресійного аналізу, діалектики, індукції і дедукції тощо. Дослідження валового внутрішнього продукту України та аналіз статистичної інформації розмірів ВВП стало базою для обґрунтування фактичних величин валового внутрішнього продукту із урахуванням теперішнього стану економічного розвитку держави. Розроблено систему визначення залежності економічних показників від методів прогнозування. Проведено дослідження ВВП України виходячи із основних трьох методів розрахунку валового внутрішнього продукту та застосовано математичний апарат екстраполяції і кореляційно-регресійного аналізу при одночасному використанні дисперсійного аналізу. Існує можливість визначення достовірних даних економічних показників на основі методів прогнозування та аналізу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/776
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V78_P060-069.pdf288,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.