Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/789
Название: Особливості клієнт орієнтованого підходу в управлінні ВНЗ
Авторы: Папенко, Л. М.
Хлістунова, Н. В.
Ключевые слова: client-oriented approach
higher education
CRM-strategy
client
communications
software resolve
клиентоориентированный подход
высшее образование
CRM-стратегия
клиент
коммуникации
программное решение
клієнт орієнтований підхід
вища освіта
CRM-стратегія
клієнт
комунікації
програмне рішення
Дата публикации: 2015
Библиографическое описание: Папенко Л. М. Особливості клієнт орієнтованого підходу в управлінні ВНЗ [Текст] / Л. М. Папенко, Н. В. Хлістунова // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну : матеріали V міжнар. наук.-практ. конф. "Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України", 2 жовтня 2015 р. - 2015. - Спец. вип. : Серія "Економічні науки". - C. 189-202.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Краткий осмотр (реферат): В статті розглянуто CRM-стратегію, розробка і реалізація якої дозволять істотно підвищити ефективність функціонування освітньої установи; виявлено у рамках клієнт орієнтованого підходу до управління клієнтами ВНЗ встановлення персоніфікованого контакту (особистого та за допомогою технічних засобів); проаналізовано інформацію про клієнтів (метод порівняльного і статистичного аналізу). За результатами дослідження виявлено конкретні завдання ВНЗ у рамках CRM-стратегії. При вирішенні означених завдань розглянуто персоніфікований підхід до клієнтів, реалізація якого передбачає диференціацію та адаптацію пропонованих продуктів і послуг до вимог конкретних клієнтів, вибудовування маркетингових комунікацій, технологій продажу та обслуговування, орієнтованих на їхні потреби; визначено основні етапи алгоритму процесу управління взаємовідносинами зі споживачами освітніх послуг ВНЗ. Розроблено основні етапи алгоритму процесу управління взаємовідносинами зі споживачами освітніх послуг ВНЗ з використанням CRM-стратегії. Практичний інтерес результатів дослідження у рамках клієнт орієнтованого підходу до управління ВНЗ полягає в утриманні клієнта в центрі уваги протягом всієї його взаємодії з ВНЗ.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/789
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Располагается в коллекциях:Вісник КНУТД
Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
V90sp_P189-202.pdf479,21 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.