Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8140
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorПодольна, В. В.-
dc.contributor.authorКокорева, А. В.-
dc.date.accessioned2017-11-16T13:42:38Z-
dc.date.available2017-11-16T13:42:38Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКокорева А. В. Логотип як основна складова торгової марки / А. В. Кокорева ; наук. кер. В. В. Подольна // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVI Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (27-28 квітня 2017 р., Київ). - К. : КНУТД, 2017. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 363-364.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8140-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectлоготипuk
dc.subjectторгівельна маркаuk
dc.subjectемблемаuk
dc.subjectдослідження логотипуuk
dc.subjectфірмовий стильuk
dc.titleЛоготип як основна складова торгової маркиuk
dc.typeThesisuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2017-04-28-
local.conference.nameНаукові розробки молоді на сучасному етапіuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionЕкономіка інноваційної діяльності підприємствuk
local.conference.subsectionМаркетингuk
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Економіка інноваційної діяльності підприємств

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
NRMSE2017_V3_P363-364.pdf358,23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.