Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8448
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorRenska, I.-
dc.contributor.authorSinilkina, A.-
dc.date.accessioned2017-12-08T08:44:15Z-
dc.date.available2017-12-08T08:44:15Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationSinilkina A. Main Tools and Tasks of Merchandising as Part of the Marketing Activities of Commercial Companies and their Impact on Buyers / A. Sinilkina ; наук. кер. I. Renska // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVI Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (27-28 квітня 2017 р., Київ). - К. : КНУТД, 2017. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 677-678.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8448-
dc.language.isoenuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectmerchandisinguk
dc.subjectretaileruk
dc.subjectpsychological influenceuk
dc.subjectrequirements for successful merchandisinguk
dc.subjectmerchandising toolsuk
dc.subjectproduct placementuk
dc.titleMain Tools and Tasks of Merchandising as Part of the Marketing Activities of Commercial Companies and their Impact on Buyersuk
dc.typeThesisuk
local.subject.facultyІнститут права та сучасних технологійuk
local.subject.departmentКафедра філології та перекладуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2017-04-28-
local.conference.nameНаукові розробки молоді на сучасному етапіuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionЕкономіка інноваційної діяльності підприємствuk
local.conference.subsectionІноземні мовиuk
Розташовується у зібраннях:Економіка інноваційної діяльності підприємств
Кафедра філології та перекладу (ФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NRMSE2017_V3_P677-678.pdf307,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.