Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 21-30 зі 145.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2018Маркетингове планування як фактор підвищення ефективності діяльності підприємстваДудко, П. М.; Чень, Сянчжи
2018Корпоративний ребрендинг і оцінка його результативностіКапустинський, Р. В.; Ніфатова, О. М.
чер-2019Theoretical and methodical approaches to the definition of marketing risks management concept at industrial enterprisesTkachenko, V.; Kwilinski, A.; Tkachenko, I.; Puzyrova, P.
2020Обґрунтування доцільності використання інструментарію бенчмаркінгу для підвищення ефективності малого та середнього бізнесуСавчук, Н. П.
2018Напрями підвищення працездатності менеджераКулак, Н. В.; Фоменко, Р. В.
2018Управління ризиками на прикладі кафе-ресторану "Gorchitsa"Гнатенко, І. А.; Однолеток, М. І.
2018Сучасні методичні підходи до аналізу використання персоналу підприємстваКасич, Алла Олександрівна; Черняховська, Марина Валеріївна; Мірошниченко, Альона Миколаївна
2019Concept of management and formation of financial potential of cluster unionsPuzyrova, P.
2018Ефективність створення кластерних структур на сучасному етапі розвиткуХмелевська, Л. П.
2019Теоретичні аспекти маркетингових комунікацій на підприємствіГончаренко, І. М.; Микитчук, Р. В.