Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 16.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2020Implementation of marketing and legal tools in the process of commercialization for innovative products in strategic management and entrepreneurshipBilovodska, Olena; Melnyk, Yuliia; Alenin, Yury; Arkusha, Larysa
2020Роль виставок в управлінні інноваційним розвитком підприємствП’ятницька, Г. Т.; Жуковська, В. М.; Григоренко, О. М.
2020Using benchmarking to facilitate effective business development managementPuzyrova, P.
2020Marketing-oriented approach to evaluating the strategy of distribution management for innovative products in logisticsGryshchenko, Ivan; Chubukova, Olga; Bilovodska, Olena; Gryshchenko, Olena; Melnyk, Yuliia
2021Кваліметричний підхід оцінювання стратегічної діяльності управління дистрибуцією інноваційних продуктів у маркетинговій логістиціБіловодська, О. А.
2020Application of competitive marketing strategies in brand managementLiang, Rui; Prokopenko, K.; Vovchok, S.
2021Стратегія розвитку як ключовий фактор підвищення ефективності діяльності університетуБєлялов, Т. Е.
сен-2021Стратегії розвитку фінансового сектора та фінансової індустрії в Україні на інноваційних засадахБатрак, О. В.
июн-2023Strategic priorities for the development of Ukraine's economy in wartime conditions: a response to modern challengesChernysh, Olga; Kuryliuk, Yurii; Kolomiiets, Viktoriia; Tomchuk-Ponomarenko, Nataliia; Savchuk, Anastasiia
2022The innovative potential of integrated business structures: theoretical and methodological framework for evaluation and implementationOlshanska, O.; Puzyrova, P.