Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 31-40 of 51 (Search time: 0.012 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2017Бенчмаркінг як засіб підвищення рівня конкурентних переваг вищого навчального закладу на ринку освітніх послугГанущак-Єфіменко, Л. М.; Щербак, В. Г.
2011Стратегії управління торговельними марками підприємствГанущак-Єфіменко, Л. М.
2014Методичні засади стратегічного управління портфелем бізнесу інтегрованих бізнес-структурГанущак-Єфіменко, Л. М.
2017Моделювання розвитку інноваційно-інвестиційних процесів як основи збалансування діяльності підприємствГанущак-Єфіменко, Л. М.
2011Інноваційна культура як чинник сприяння розвитку інтеграційної взаємодіїГанущак-Єфіменко, Л. М.
2012Маркетингова інформаційна система як ефективний інструмент управління розвитком потенціалу суб’єктів господарювання в сучасних умовахЄрмошенко, М. М.; Ганущак-Єфіменко, Л. М.
2012Системний підхід у дослідженні трансформації моделей інноваційних системГанущак-Єфіменко, Л. М.
2012Концептуальні підходи до обґрунтування інтеграційних процесів суб'єктів господарюванняГанущак-Єфіменко, Л. М.; Скоморохов, М. О.
2012Трансформація ролі держави в економіці та податкова системаГанущак-Єфіменко, Л. М.; Малашенко, Ю. А.
2013Механізм управління розвитком інноваційного потенціалу на основі інтеграційної взаємодіїГанущак-Єфіменко, Л. М.