Please use this identifier to cite or link to this item: http://er.knutd.com.ua/handle/123456789/922
Title: Маркетингове дослідження реклами на ринку кондитерських виробів України
Authors: Яренко, А. В.
Писанець, К. К.
Рамола, М. К.-П.
Keywords: реклама
ATL
BTL
IMC
ефективність реклами
ринок кондитерських виробів
стимулювання збуту
реклама
ATL
BTL
IMC
эффективность рекламы
рынок кондитерских изделий
стимулирование сбыта
advertising
ATL
BTL
IMC
advertising effectiveness
confectionery market
sales promotion
Issue Date: 2015
Citation: Яренко А. В. Маркетингове дослідження реклами на ринку кондитерських виробів України [Електронний ресурс] / А. В. Яренко, К. К. Писанець, М. К.-П. Рамола // Технології та дизайн. - 2015. - № 4 (17). - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2015_4_14.
Abstract: У статті розглянуті різні методи реклами, що використовуються на кондитерському ринку України. В тому числі, реклама у засобах масової інформації та рекламна індустрія, яка об’єднує промо-акції, direct-mail, виставки, інтегровані маркетингові комунікації. На основі отриманих даних пропонуються нові методи реклами на ринку кондитерських виробів.
В статье рассмотрены различные методы рекламы, которые используются на кондитерском рынке Украины. В том числе, реклама в средствах массовой информации и рекламная индустрия, объединяющая промо-акции, direct-mail, выставки, интегрированные маркетинговые коммуникации. На основе полученных данных предлагаются новые методы рекламы на рынке кондитерских изделий.
The article describes the various methods of advertising that are used in the confectionery market of Ukraine. In particular, advertising in the media and advertising industry, uniting promotions, direct - mail, exhibitions, integrated marketing communications. Based on these results was offers new advertising techniques in the confectionery market.
URI: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2015_4_14
http://er.knutd.com.ua/handle/123456789/922
Appears in Collections:Електронний науковий журнал «Технології та дизайн»
Наукові публікації (статті)
Кафедра економічної кібернетики та маркетингу (ЕКМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
td_2015_N4_14.pdf137.03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.