Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/922
Назва: Маркетингове дослідження реклами на ринку кондитерських виробів України
Автори: Яренко, А. В.
Писанець, К. К.
Рамола, М. К.-П.
Ключові слова: advertising
ATL
BTL
IMC
advertising effectiveness
confectionery market
sales promotion
реклама
ATL
BTL
IMC
эффективность рекламы
рынок кондитерских изделий
стимулирование сбыта
реклама
ATL
BTL
IMC
ефективність реклами
ринок кондитерських виробів
стимулювання збуту
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Яренко А. В. Маркетингове дослідження реклами на ринку кондитерських виробів України [Електронний ресурс] / А. В. Яренко, К. К. Писанець, М. К.-П. Рамола // Технології та дизайн. - 2015. - № 4 (17). - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2015_4_14.
Source: Технології та дизайн
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуті різні методи реклами, що використовуються на кондитерському ринку України. В тому числі, реклама у засобах масової інформації та рекламна індустрія, яка об’єднує промо-акції, direct-mail, виставки, інтегровані маркетингові комунікації. На основі отриманих даних пропонуються нові методи реклами на ринку кондитерських виробів.
В статье рассмотрены различные методы рекламы, которые используются на кондитерском рынке Украины. В том числе, реклама в средствах массовой информации и рекламная индустрия, объединяющая промо-акции, direct-mail, выставки, интегрированные маркетинговые коммуникации. На основе полученных данных предлагаются новые методы рекламы на рынке кондитерских изделий.
The article describes the various methods of advertising that are used in the confectionery market of Ukraine. In particular, advertising in the media and advertising industry, uniting promotions, direct - mail, exhibitions, integrated marketing communications. Based on these results was offers new advertising techniques in the confectionery market.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2015_4_14
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/922
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Розташовується у зібраннях:Електронний науковий журнал «Технології та дизайн»
Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
td_2015_N4_14.pdf137,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.