Please use this identifier to cite or link to this item: http://er.knutd.com.ua/handle/123456789/928
Title: Специфіка розвитку бренду в Україні
Authors: Яренко, А. В.
Писанець, К. К.
Оркуша, Ю. В.
Keywords: бренд
брендинг
торгова марка
реклама
товар
споживачі
проблеми бренду
бренд
брендинг
торговая марка
реклама
товар
потребители
проблемы бренда
brand
branding
advertising
product
consumers
the brand problem
Issue Date: 2015
Citation: Яренко А. В. Специфіка розвитку бренду в Україні [Електронний ресурс] / А. В. Яренко, К. К. Писанець, Ю. В. Оркуша // Технології та дизайн. - 2015. - № 4 (17). - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2015_4_20.
Abstract: В статті визначено поняття брендингу та його переваги для вітчизняних виробників. Досліджено специфіку розвитку бренду в Україні та основні перешкоди, що стоять на шляху ефективного просування бренду. Досліджено характер впливу бренду на сприйняття споживачів щодо розпізнавання товарів. Виявлено важливість розвитку бренду вітчизняними виробниками в сучасному ринковому середовищі.
В статье определено понятие брендинга и его преимущества для отечественных производителей. Исследована специфика развития бренда в Украине и основные препятствия, стоящие на пути эффективного продвижения бренда. Исследован характер влияния бренда на восприятие потребителей по распознаванию товаров. Выявлена важность развития бренда отечественными производителями в современной рыночной среде.
In the article the concept of branding and its advantages for domestic producers. Studied the specifics of the brand in Ukraine and the main obstacles to the effective promotion of the brand. The nature of the impact on the brand perception of consumers about the recognition products. Revealed the importance of developing domestic brand manufacturers in today's market environment.
URI: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2015_4_20
http://er.knutd.com.ua/handle/123456789/928
Appears in Collections:Електронний науковий журнал «Технології та дизайн»
Наукові публікації (статті)
Кафедра економічної кібернетики та маркетингу (ЕКМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
td_2015_N4_20.pdf139.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.