Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/928
Title: Специфіка розвитку бренду в Україні
Authors: Яренко, А. В.
Писанець, К. К.
Оркуша, Ю. В.
Keywords: brand
branding
advertising
product
consumers
the brand problem
бренд
брендинг
торговая марка
реклама
товар
потребители
проблемы бренда
бренд
брендинг
торгова марка
реклама
товар
споживачі
проблеми бренду
Issue Date: 2015
Citation: Яренко А. В. Специфіка розвитку бренду в Україні [Електронний ресурс] / А. В. Яренко, К. К. Писанець, Ю. В. Оркуша // Технології та дизайн. - 2015. - № 4 (17). - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2015_4_20.
Source: Технології та дизайн
Abstract: В статті визначено поняття брендингу та його переваги для вітчизняних виробників. Досліджено специфіку розвитку бренду в Україні та основні перешкоди, що стоять на шляху ефективного просування бренду. Досліджено характер впливу бренду на сприйняття споживачів щодо розпізнавання товарів. Виявлено важливість розвитку бренду вітчизняними виробниками в сучасному ринковому середовищі.
В статье определено понятие брендинга и его преимущества для отечественных производителей. Исследована специфика развития бренда в Украине и основные препятствия, стоящие на пути эффективного продвижения бренда. Исследован характер влияния бренда на восприятие потребителей по распознаванию товаров. Выявлена важность развития бренда отечественными производителями в современной рыночной среде.
In the article the concept of branding and its advantages for domestic producers. Studied the specifics of the brand in Ukraine and the main obstacles to the effective promotion of the brand. The nature of the impact on the brand perception of consumers about the recognition products. Revealed the importance of developing domestic brand manufacturers in today's market environment.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/928
http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2015_4_20
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Appears in Collections:Електронний науковий журнал «Технології та дизайн»
Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
td_2015_N4_20.pdf139,4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.