Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/952
Название: Маркетинговий аналіз ринку ресторанних послуг
Авторы: Прасол, І. Г.
Яцишина, Л. К.
Ключевые слова: restaurant services market
strategic development
innovation
marketing activities
marketing plan
рынок ресторанных услуг
стратегическое развитие
инновации
маркетинговые мероприятия
маркетинговый план
ринок ресторанних послуг
стратегічний розвиток
інновації
маркетингові заходи
маркетинговий план
Дата публикации: 2014
Библиографическое описание: Прасол І. Г. Маркетинговий аналіз ринку ресторанних послуг [Текст] / І. Г. Прасол, Л. К. Яцишина // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2014. - № 2 (76). - C. 155-162.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Краткий осмотр (реферат): Метою статті є дослідити та проаналізувати ринок ресторанних послуг України, а також розробити план маркетингових заходів для виведення підприємства зі стадії спаду. Об’єктом дослідження є ринок ресторанных послуг України. Фундаментальні аспекти сучасних форм організації та роботи у ресторанному бізнесі, розвитку ресторанної справи України знайшли своє відображення у працях таких вчених, як А.І.Усіна, Т.П.Кононенко, Н.В.Полстяна, І.В.Хваліна, О.Л.Іванік, Г.Б.Мунін, А.О.Змійов та ін. Розвиток національного ринку ресторанних послуг викладений у роботі к.т.н. В.Сухенка та д.т.н. Ю.Сухенка. Автори використовують різні підходи до аналізу і висвітлення ситуації на даному ринку. Ринок громадського харчування в Україні насичений не більше ніж на 50%. В середньому по Європі одне місце в ресторані (кафе, барі тощо) доводиться на 8 жителів, в Києві - на 35 жителів, в Дніпропетровську - на 40, в Донецьку - на 35, в Львові - на 25 жителів. Проаналізувавши діяльність підприємств і його нинішній стан на ринку ресторанних послуг м. Бориспіль, визначено, що підприємство за стадією життєвого циклу товару (ЖЦТ) знаходиться на стадії спаду, і було рекомендовано впроваджувати стратегію «проходження етапу спаду». Для підтримки обраної стратегії були розроблені маркетингові та комунікаційні заходи. У багатьох власників домінує лише бажання відкрити свій бізнес і отримати від цього якнайбільший прибуток, але мало хто замислюється над тим, як утримати підприємство «на плаву», як зацікавити потенційних споживачів. Найчастіше започатковують, щось таке, що вже є на ринку і чим не здивуєш споживачів, бояться ввести інновації, створити нову нішу.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/952
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
V76_P155-162.pdf251,21 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.