Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/952
Назва: Маркетинговий аналіз ринку ресторанних послуг
Автори: Прасол, І. Г.
Яцишина, Л. К.
Ключові слова: restaurant services market
strategic development
innovation
marketing activities
marketing plan
рынок ресторанных услуг
стратегическое развитие
инновации
маркетинговые мероприятия
маркетинговый план
ринок ресторанних послуг
стратегічний розвиток
інновації
маркетингові заходи
маркетинговий план
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Прасол І. Г. Маркетинговий аналіз ринку ресторанних послуг [Текст] / І. Г. Прасол, Л. К. Яцишина // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2014. - № 2 (76). - C. 155-162.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Короткий огляд (реферат): Метою статті є дослідити та проаналізувати ринок ресторанних послуг України, а також розробити план маркетингових заходів для виведення підприємства зі стадії спаду. Об’єктом дослідження є ринок ресторанных послуг України. Фундаментальні аспекти сучасних форм організації та роботи у ресторанному бізнесі, розвитку ресторанної справи України знайшли своє відображення у працях таких вчених, як А.І.Усіна, Т.П.Кононенко, Н.В.Полстяна, І.В.Хваліна, О.Л.Іванік, Г.Б.Мунін, А.О.Змійов та ін. Розвиток національного ринку ресторанних послуг викладений у роботі к.т.н. В.Сухенка та д.т.н. Ю.Сухенка. Автори використовують різні підходи до аналізу і висвітлення ситуації на даному ринку. Ринок громадського харчування в Україні насичений не більше ніж на 50%. В середньому по Європі одне місце в ресторані (кафе, барі тощо) доводиться на 8 жителів, в Києві - на 35 жителів, в Дніпропетровську - на 40, в Донецьку - на 35, в Львові - на 25 жителів. Проаналізувавши діяльність підприємств і його нинішній стан на ринку ресторанних послуг м. Бориспіль, визначено, що підприємство за стадією життєвого циклу товару (ЖЦТ) знаходиться на стадії спаду, і було рекомендовано впроваджувати стратегію «проходження етапу спаду». Для підтримки обраної стратегії були розроблені маркетингові та комунікаційні заходи. У багатьох власників домінує лише бажання відкрити свій бізнес і отримати від цього якнайбільший прибуток, але мало хто замислюється над тим, як утримати підприємство «на плаву», як зацікавити потенційних споживачів. Найчастіше започатковують, щось таке, що вже є на ринку і чим не здивуєш споживачів, бояться ввести інновації, створити нову нішу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/952
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V76_P155-162.pdf251,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.