Поиск


Текущие фильтры:


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 12.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2017Графические особенности коммерческих наименованийСинявская, О. Е.
2017Аналіз теоретичних моделей брендингу інтегрованих структур бізнесуНіфатова, О. М.; Степаненко, М. В.
2017Формування інтеграційної сили бренда на засадах компонентної структуризаціїДудко, П. М.; Ніфатова, О. М.
2017Бренд, людські емоції та способи впливу на нихБугас, Валерій Васильович; Сапян, А. С.
2017Брендинг українських ВНЗ як системоутворюючий чинник підприємницької парадигми вищої освітиНіфатова, О. М.
2017Бренд як носій іміджу підприємстваМурована, Л. В.; Тонкошкурова, Н. Ю.
2017Формування іміджу як невід'ємної складової успіху компаніїМурована, Л. В.; Коломієць, К. Ю.
2017Світовий досвід виготовлення екологічно безпечної продукції текстильної та легкої промисловостіГалавська, Л. Є.; Дзикович, Т. А.; Стефашина, О. С.
2017Формалізоване представлення інтегрованого брендингу: сутність та особливості управлінняНіфатова, О. М.
2017Інноваційно-технологічні рішення в сучасних подіумних колекціях європейських та українських дизайнерівЛитвиненко, Н. М.