Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 23.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2018Історія брендингуЗимбалевська, Ю. В.; Лагута, К. О.
2020Методичне забезпечення створення бренду підприємства та його оцінюванняСалюк, А. П.
2018Основні складові брендуЗимбалевська, Ю. В.; Матвєєв, О. О.
2018Брендинг сучасного дизайнерського одягуОльшанська, О. В.; Зимбалевська, Ю. В.
2019Використання понять "образу" та "іміджу" в брендингуЗимбалевська, Ю. В.; Рубінська, О. В.
мар-2020Порівняльний аналіз позиціонування брендів у готельному бізнесіБіловодська, О. А.; Кравчук, М. О.
2018Інформаційна складова як інструмент удосконалення процесу створення бренду підприємстваСалюк, А. П.; Холодна, К. Г.; Чепела, В. В.
2020Evaluating the brands of hospitality industry in the conditions of economy and image development in Ukraine as tourist countryBilovodska, Olena; Kravchuk, Mark
2017Аналіз теоретичних моделей брендингу інтегрованих структур бізнесуНіфатова, О. М.; Степаненко, М. В.
2018Тренди 2017 року, що впливають на брендингЗимбалевська, Ю. В.; Гончаренко, А. Р.