Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 51-60 из 110.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2017Формування іміджу як невід'ємної складової успіху компаніїМурована, Л. В.; Коломієць, К. Ю.
2018Франчайзингова форма використання бренда з позицій маркетингу інноваційНіфатова, О. М.; Степаненко, М. В.
2017Світовий досвід виготовлення екологічно безпечної продукції текстильної та легкої промисловостіГалавська, Л. Є.; Дзикович, Т. А.; Стефашина, О. С.
2017Формалізоване представлення інтегрованого брендингу: сутність та особливості управлінняНіфатова, О. М.
2017Інноваційно-технологічні рішення в сучасних подіумних колекціях європейських та українських дизайнерівЛитвиненко, Н. М.
2021Етапність утворення брендового стилю на прикладі будинку моди Луї ВіттонНіколаєва, Т. В.; Гайова, І. Л.; Давиденко, І. В.; Баранова, А. І.; Паранько, Н. П.
2021Формування ідентичності бренду на прикладі будинку моди Луї ВіттонДавиденко, Ірина; Гайова, Інна; Ніколаєва, Тетяна; Устінова, Ангеліна
2022Методологія розробки фірмового стилю на основі вивчення аналогівКолосніченко, О. В.; Пашкевич, К. Л.
2022Особливості розробки логотипів медичних і косметологічних брендівОлійник, Г. М.; Луцкер, Т. В.; Остапенко, Н. В.
2022Особливості брендингу в туристичній галузіКостинець, В. В.; Мадера, С. Г.