Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 9471-9480 из 9622.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2015Соціальний медіа маркетинг (SMM) як сучасний метод просування товаруШарко, В. В.; Григор'єва, О. В.
2015Вплив Інтернет-технологій на розвиток маркетингуШарко, В. В.; Коренюк, Д. О.
2015Прихована реклама як загроза маркетингового середовищаГрицюта, Н. М.; Геселева, К. О.
2015Особливості формування та сприйняття іміджу підприємства роздрібної торгівліШарко, В. В.; Назарук, Т. В.
2015Мерчандайзинг в контексті культури сучасного ринкуШарко, В. В.; Паламарчук, А. М.; Ільчук, І. В.
2015Колір як інструмент мерчандайзингуШарко, В. В.; Бараник, Ю. В.
2015Особливості інструментів мерчандайзингу підприємств торгівліШарко, В. В.; Маковей, О. І.
2015Вплив мерчандайзингу на ефективність торговельної діяльностіШарко, В. В.; Пасічник, Т. Г.
2015Інтернет-маркетинг в Україні, проблеми та перспективи розвиткуШарко, В. В.; Зотько, Ю. Ю.
2015Напрями маркетингових стратегій підприємстваШарко, В. В.; Галузинська, В. Є.