Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 21-30 из 110.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
мар-2020Порівняльний аналіз позиціонування брендів у готельному бізнесіБіловодська, О. А.; Кравчук, М. О.
2018Інформаційна складова як інструмент удосконалення процесу створення бренду підприємстваСалюк, А. П.; Холодна, К. Г.; Чепела, В. В.
2020Дизайн-менеджмент як інструмент підвищення конкурентоспроможностіЄфременкова, Надія Андріївна
мая-2020Переваги та недоліки використання лідерів думок як інструменту маркетингу впливуБіловодська, О. А.; Кулік, Д. І.
2019Емоційна складова брендуКостинець, Ю. В.; Монька, І. С.
2019Щодо ролі позиціонування в маркетинговій товарній політиціПодольна, В. В.; Клітка, О. В.
2020Evaluating the brands of hospitality industry in the conditions of economy and image development in Ukraine as tourist countryBilovodska, Olena; Kravchuk, Mark
2019Управління брендом інноваційної продукціїДенисенко, А. С.
2018Особливості використання методу трансформації в дизайн-проектуванні колекцій виробів з текстилюСлітюк, О. О.; Созонюк, С. Ю.
2018Бренди в сучасному суспільствіКадлубович, Т. І.; Гавриленко, В. М.