Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 9622.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017Аналіз даних за допомогою штучного інтелектуПономаренко, Ігор Віталійович; Слишинська, В. О.
2017Директ-маркетинг як засіб максимально ефективної рекламиЄвсейцева, О. С.; Середня, А. Г.
2013Методика інформаційного пошуку в електронному каталозі НТБ КНУТДМаксимова, Ніна Павлівна; Котвицька, Олена Владиславівна; Сучкова, Ірина Сергіївна
2017Інноваційні підходи до забезпечення взаємодії науки з бізнесом і вищою освітоюГрищенко, І. М.
2017Використання маркетингу в електронному бізнесіПономаренко, Ігор Віталійович; Домантович, О. П.
2017Використання KPI для оцінювання діяльності підприємстваПономаренко, Ігор Віталійович; Саєнко, І. В.
2012Методологічні підходи до проектування форм управлінської звітності в умовах застосування інформаційних технологійМатюха, Микола Миколайович
30-чер-2015Оптимізація процесу взаємодії нитки з напрямними з урахуванням анізотропії фрикційних властивостейЩербань, В. Ю.; Калашник, В. Ю.; Колиско, О. З.; Шолудько, М. І.
2017Теоретичні аспекти дослідження конкурентоспроможності підприємстваРаллє, Н. В.; Хархан, В. В.
тра-2016Елементи підбору персоналу для ведення управлінського облікуМатюха, Микола Миколайович