Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10697
Назва: Native advertising as a coming type of Internet marketing
Автори: Burlaka, I.
Kolesnyk, B.
Дата публікації: 2018
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Kolesnyk B. Native advertising as a coming type of Internet marketing / B. Kolesnyk; наук. кер. I. Burlaka // Інноваційні тенденції підготовки фахівців в умовах полікультурного та мультилінгвального глобалізованого світу : зб. тез доповідей III Всеукр. наук.-практ. конф. (10 квітня 2018 р., м. Київ) / за заг. ред. М. О. Чернець. - Київ : КНУТД, 2018. - С. 182-185.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/10697
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу
Розташовується у зібраннях:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Інноваційні тенденції підготовки фахівців в умовах полікультурного та мультилінгвального глобалізованого світу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ITPF2018_P182-185.pdf306,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.