Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11086
Title: Соціальна мережа Facebook як сформований інструментарій інтернет-маркетингу
Authors: Зимбалевська, Ю. В.
Колесник, Б. О.
Keywords: маркетингові дослідження
соціальна мережа Facebook
реклама в Інтернет
сучасні маркетингові комунікації
Issue Date: 2018
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Колесник Б. О. Соціальна мережа Facebook як сформований інструментарій інтернет-маркетингу / Б. О. Колесник ; наук. кер. Ю. В. Зимбалевська // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (26-27 квітня 2018 р., Київ). - К. : КНУТД, 2018. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 287-288.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11086
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Економіка інноваційної діяльності підприємств

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
NRMSE2018_V3_P287-288.pdf592,43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.