Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-9 из 9.
  • назад
  • 1
  • дальше
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
19-сен-2012Становлення концепту "Ексклюзивність" у російському друкованому реклманому тексті XIX-XXI ст.Слухай, Наталія Віталіївна; Гудкова, Наталія Миколаївна
2013Навчання діловому листуванню у рамках курсу «Business English» у технічному університетіГудкова, Наталія Миколаївна
2017Культурно-ціннісні смисли англомовних рекламних текстів: концепт ЕксклюзивністьГудкова, Наталія Миколаївна
2017Педагогічний аспект лінгво-культурної адаптації іноземних студентів у мовному середовищі сучасної УкраїниГудкова, Наталія Миколаївна
2010Структура фрейму «Ексклюзивна реклама» в дореволюційний період (на матеріалі текстів референтної групи «Парфумерія, косметика»)Гудкова, Наталія Миколаївна
2014Особливості трансформації метафори при перекладі англомовного наукового тексту на українську мовуГудкова, Наталія Миколаївна
2015Сутність комунікативно-когнітивного підходу до викладання іноземної мови фахового спрямування у вищому навчальному закладіГудкова, Наталія Миколаївна
2014Компетентністний підхід як основа у викладанні іноземної мови в контексті формування професіограми сучасного спеціаліста у немовному вищому навчальному закладіГудкова, Наталія Миколаївна
2016Модульне навчання у викладанні іноземної мови як один з інноваційних компонентів навчального процесу у вищому навчальному закладіГудкова, Наталія Миколаївна