Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1148
Назва: Синестезия как воплощение сенсорной стратегии воздействия в рекламе
Автори: Гудкова, Наталья Николаевна
Ключові слова: вербальна синестезія
рекламний текст
сенсорні стратегії
вербальная синестезия
рекламный текст
сенсорные стратегии
verbal synesthesia
advertising text
sensory strategies
Дата публікації: 2009
Видавництво: Тверской государстенный университет
Бібліографічний опис: Гудкова Н. Н. Синестезия как воплощение сенсорной стратегии воздействия в рекламе / Н. Н. Гудкова // Горизонты психолингвистики : материалы Международной научно-практической конференции, посвященной 80-летию профессора, заслуженного деятеля науки РФ А. А. Залевской (Тверь, 23-24 октября 2009 г.) / Отв. редактор Е. М. Масленникова. — Тверь: Твер. гос. ун-т, 2009. — С. 91—95.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена аналізу феномена вербальної синестезії у рекламних текстах як важливого прийому впливу на потенційного споживача.
Статья посвящена анализу феномена вербальной синестезии в рекламных текстах как важного приема воздействия на потенциального потребителя.
The article focuses on the analysis of the phenomena of verbal synesthesia in the advertising texts as an important technique of influence on the potentials customer.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1148
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу
Розташовується у зібраннях:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття 2009 Синестезия Гудкова.pdf446,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.