Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11569
Название: Відображення інформації про бренд у звітності суб'єкта підприємництва
Другие названия: Disclosure of information about brand in business reports
Авторы: Хаустова, Є. Б.
Бунда, О. М.
Зінченко, О. В.
Ключевые слова: бренд
гудвіл
товарний знак
оцінка вартості
модифікований баланс
brand
goodwill
trademark
cost estimation
modified
Дата публикации: 2018
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Хаустова Є. Б. Відображення інформації про бренд у звітності суб'єкта підприємництва / Є. Б. Хаустова, О. М. Бунда, О. В. Зінченко // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (20 квітня 2018 р., м. Київ) : у 2-х т. – Київ : КНУТД, 2018. – Т. 2. – С. 319-322.
Краткий осмотр (реферат): Розвиток компаній на ринку послуг , зокрема в сфері дизайнерських послуг , залежить від сукупност і невідчутних активів, використання яких формує конкурентні переваги та забезпечує вищий рівень капіталізації бізнесу. Серед таких активів особливу роль відіграє бренд, оскільки його створення та просування дозволяє реалізовувати потенціал компанії за рахунок стійкої позитивної думки про якість послуг та професійний рівень персоналу. Інформація щодо бренду з об'єктивних причин не є стандартизованою у фінансовій звітності. Тому узагальнення інформації про бренд як економічний ресурс пропонується здійснювати у модифікованому балансі. Отримані результати доцільно використовувати при прийнят і інвестиційних рішень, а також можуть вказувати на розмір резерву в забезпечені економічної безпеки бізнесу.
The development of companies in the services market, in particular in the field of design services, depends on the totality of intangible assets, the use of which forms the competitive advantages and provides a higher level of capitalization of business. Among such assets, the brand plays a special role, since its creation and promotion allows to realize the potential of the company due to the stable positive opinion about the quality of services and the professional level of the personnel. The brand information for objective reasons is not standardized in the financial statements. Therefore, the generalization of brand information as an economic resource is proposed to be implemented in a modified balance sheet. The results obtained should be used when the management decisions are made, and may indicate the size of the reserve in the secured business security.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11569
Располагается в коллекциях:Актуальні проблеми сучасного дизайну
Кафедра фінансів та бізнес-консалтингу (ФБК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APSD2018_V2_P319-322.pdf224,7 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.