Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11569
Назва: Відображення інформації про бренд у звітності суб'єкта підприємництва
Інші назви: Disclosure of information about brand in business reports
Автори: Хаустова, Є. Б.
Бунда, О. М.
Зінченко, О. В.
Ключові слова: бренд
гудвіл
товарний знак
оцінка вартості
модифікований баланс
brand
goodwill
trademark
cost estimation
modified
Дата публікації: 2018
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Хаустова Є. Б. Відображення інформації про бренд у звітності суб'єкта підприємництва / Є. Б. Хаустова, О. М. Бунда, О. В. Зінченко // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (20 квітня 2018 р., м. Київ) : у 2-х т. – Київ : КНУТД, 2018. – Т. 2. – С. 319-322.
Короткий огляд (реферат): Розвиток компаній на ринку послуг , зокрема в сфері дизайнерських послуг , залежить від сукупност і невідчутних активів, використання яких формує конкурентні переваги та забезпечує вищий рівень капіталізації бізнесу. Серед таких активів особливу роль відіграє бренд, оскільки його створення та просування дозволяє реалізовувати потенціал компанії за рахунок стійкої позитивної думки про якість послуг та професійний рівень персоналу. Інформація щодо бренду з об'єктивних причин не є стандартизованою у фінансовій звітності. Тому узагальнення інформації про бренд як економічний ресурс пропонується здійснювати у модифікованому балансі. Отримані результати доцільно використовувати при прийнят і інвестиційних рішень, а також можуть вказувати на розмір резерву в забезпечені економічної безпеки бізнесу.
The development of companies in the services market, in particular in the field of design services, depends on the totality of intangible assets, the use of which forms the competitive advantages and provides a higher level of capitalization of business. Among such assets, the brand plays a special role, since its creation and promotion allows to realize the potential of the company due to the stable positive opinion about the quality of services and the professional level of the personnel. The brand information for objective reasons is not standardized in the financial statements. Therefore, the generalization of brand information as an economic resource is proposed to be implemented in a modified balance sheet. The results obtained should be used when the management decisions are made, and may indicate the size of the reserve in the secured business security.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11569
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну
Кафедра фінансів та бізнес-консалтингу (ФБК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APSD2018_V2_P319-322.pdf224,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.