Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11578
Title: Маркетингові витрати у дизайн-діяльності: Економічна сутність та класифікація
Other Titles: Market costs in design activity: Economic satisfaction and classification
Authors: Скрипник, М. І.
Григоревська, Олена Олександрівна
Keywords: витрати
маркетинг
класифікація витрат
управління витратами
маркетингові витрати
costs
marketing
marketing costs
cost management
cost classification
Issue Date: 2018
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Скрипник М. І. Маркетингові витрати у дизайн-діяльності: Економічна сутність та класифікація / М. І. Скрипник, О. О. Григоревська // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (20 квітня 2018 р., м. Київ) : у 2-х т. – Київ : КНУТД, 2018. – Т. 2. – С. 300-303.
Abstract: Розглянуто підходи науковців до проблеми класифікації маркетингових витрат. Обґрунтовано можливість підвищення ефективності прийняття управлінських рішень у сфері дизайн-діяльності на основі деталізації маркетингових витрат. Узагальнено класифікаційні ознаки маркетингових витрат на основі визначених критеріїв поділу.
The approaches of scientists to the problem of classification of marketing expenses are considered. The possibility of increasing the efficiency of making managerial decisions in the field of design activity based on the detailed marketing costs is substantiated. The classification marks of marketing expenses are generalized on the basis of certain criteria of division.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11578
Appears in Collections:Актуальні проблеми сучасного дизайну
Кафедра фінансів та бізнес-консалтингу (ФБК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APSD2018_V2_P300-303.pdf209,3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.