Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12619
Title: Корпоративний ребрендинг і оцінка його результативності
Other Titles: Корпоративный ребрендинг и оценка его результативности
Corporate rebranding and evaluation of its results
Authors: Капустинський, Р. В.
Ніфатова, О. М.
Keywords: брендинг
ребрединг
ренеймінг
рестайлінг
позиціонування
місія
адекватність
сила домінування
масштабність
ефективність
ренейминг
рестайлинг
позиционирование
миссия
адекватность
сила доминирования
масштабность
эффективность
branding
rebranding
renaming
restyling
positioning
mission
adequacy
power of domination
scale rate
efficiency
Issue Date: 2018
Publisher: Київський національний універститет технологій та дизайну
Citation: Капустинський Р. В. Корпоративний ребрендинг і оцінка його результативності / Р. В. Капустинський, О. М. Ніфатова // Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : матеріали третьої всеукраїнської наукової Інтернет-конференції (6 грудня 2018 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2018. – С. 175-180.
Abstract: У статті розглянуто сутність та досвід застосування ребрендингу компаніями в сучасних ринкових умовах, причини, завдання, прийоми його проведення. Запропоновано підхід до оцінки результативності ребрендингу з огляду на стан показників адекватності, сили домінування та масштабності бренду.
В статье рассмотрены сущность и опыт применения ребрендинга компаниями в современных рыночных условиях, причины, задачи, приёмы его проведения. Предложен подход к оценке результативности ребрендинга с точки зрения состояния показателей адекватности, силы доминирования и масштабности бренда.
In the article investigate the essence of rebranding and experience in it by companies in modern market conditions, reasons, tasks, methods of its conducting. The approach to estimation of resultativeness of the rebranding from the point of view of parameters of brands adequacy, power of domination and scale rate is proposed.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12619
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Appears in Collections:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи"
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
OIIP2018_P175-180.pdf3,16 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.