Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12780
Title: Важливість сегментації на ринку молочної продукції
Authors: Хоменко, О. І.
Сидоренко, М. А.
Issue Date: 2019
Publisher: Київський національний універститет технологій та дизайну
Citation: Сидоренко М. А. Важливість сегментації на ринку молочної продукції / М. А. Сидоренко ; наук. кер. О. І. Хоменко // Тези доповідей VI Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 5 квітня 2019 р., м. Київ. – Київ : КНУТД, 2019. – С. 37-38.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12780
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APPRMU2019_P037-038.pdf216,39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.