Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12790
Title: Формування іміджу підприємства та його значення
Authors: Євсейцева, О. С.
Манухіна, Ю. І.
Issue Date: 2019
Publisher: Київський національний універститет технологій та дизайну
Citation: Манухіна Ю. І. Формування іміджу підприємства та його значення / Ю. І. Манухіна ; наук. кер. О. С. Євсейцева // Тези доповідей VI Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 5 квітня 2019 р., м. Київ. – Київ : КНУТД, 2019. – С. 49.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12790
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APPRMU2019_P049.pdf210,5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.