Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12894
Название: Організація аудиту витрат на рекламу та просування продукції
Авторы: Скрипник, М. І.
Григоревська, Олена Олександрівна
Дата публикации: 2019
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Скрипник М. І. Організація аудиту витрат на рекламу та просування продукції / М. І. Скрипник, О. О. Григоревська // Сучасні детермінанти розвитку бізнес-процесів в Україні : матеріали виступів ІІІ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (11 квітня 2019 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2019. – С. 133-135.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12894
Располагается в коллекциях:Сучасні детермінанти розвитку бізнес-процесів в Україні
Кафедра фінансів та бізнес-консалтингу (ФБК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
SDRBP2019_P133-135.pdf279,33 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.