Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12894
Назва: Організація аудиту витрат на рекламу та просування продукції
Автори: Скрипник, М. І.
Григоревська, Олена Олександрівна
Дата публікації: 2019
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Скрипник М. І. Організація аудиту витрат на рекламу та просування продукції / М. І. Скрипник, О. О. Григоревська // Сучасні детермінанти розвитку бізнес-процесів в Україні : матеріали виступів ІІІ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (11 квітня 2019 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2019. – С. 133-135.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12894
Розташовується у зібраннях:Сучасні детермінанти розвитку бізнес-процесів в Україні
Кафедра фінансів та бізнес-консалтингу (ФБК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
SDRBP2019_P133-135.pdf279,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.