Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/13124
Назва: Genesis of creation and development of brand-capital of Kyiv National University of Technologies and Design
Автори: Shcherbak, V.
Ключові слова: multilevel model of brand promotion
university
education market
the level of brand capitalization of universities
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Shcherbak V. Genesis of creation and development of brand-capital of Kyiv National University of Technologies and Design = Ґенеза формування та розвитку бренд-капіталу Київського національного університету технологій та дизайну [Текст] / V. Shcherbak // Менеджмент. - 2015. - Вип. 21. - С. 48-60.
Source: Менеджмент
Короткий огляд (реферат): A study of the formation genesis of multilevel model for brand promotion of modern institution in the educational market is performed. The proposed system of institution brand management based on the evaluation of capitalization and assets of the brand.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/13124
ISSN: 2415-3206
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Менеджмент

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Management_2015_Issue21_P048-060.pdf235,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.