Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/13320
Назва: Сегментація українських споживачів модного одягу
Автори: Герасименко, О. Д.
Цзянсинь, Лю
Колосніченко, М. В.
Пашкевич, К. Л.
Ключові слова: модний одяг
класифікація споживачів
сегментація споживачів
Дата публікації: лис-2018
Видавництво: Інформаційно-видавничий відділ Луцького національного технічного університету
Бібліографічний опис: Сегментація українських споживачів модного одягу / О. Д. Герасименко, Цзянсинь Лю, М. В. Колосніченко, К. Л. Пашкевич // Інженерія та технології: наука, освіта, виробництво : тези доповідей Міжнародної науково-технічної конференції, м. Луцьк, 15-16 листопада 2018 року. – Луцьк : Інф.-вид. відділ Луцького НТУ, 2018. – С. 41-43.
Короткий огляд (реферат): Проведено аналіз сучасних класифікацій споживачів за різними характеристиками та визначено основні мотиви для покупки одягу. Досліджено особливості сегментації українських споживачів модного одягу: вподобання за стилем, відношення до моди та купівельна поведінка.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/13320
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра ергономіки і дизайну
Розташовується у зібраннях:Кафедра моди та стилю (МС)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lutsk11_2018_P41-43.pdf618,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.