Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14055
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГригоревська, Олена Олександрівна-
dc.date.accessioned2019-11-11T12:35:04Z-
dc.date.available2019-11-11T12:35:04Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationГригоревська О. О. Методика економічного аналізу витрат на просування та рекламу продукції / О. О. Григоревська // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVIII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (18-19 квітня 2019 р., Київ). - Київ : КНУТД, 2019. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 117-118.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14055-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectекономічний аналізuk
dc.subjectаналіз витрат на рекламуuk
dc.subjectетапи аналізуuk
dc.titleМетодика економічного аналізу витрат на просування та рекламу продукціїuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2019-04-18-
local.conference.nameНаукові розробки молоді на сучасному етапіuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionЕкономіка інноваційної діяльності підприємствuk
local.conference.subsectionОрганізаційні та методичні аспекти бухгалтерського обліку і аудиту інноваційної діяльності підприємств Україниuk
Розташовується у зібраннях:Економіка інноваційної діяльності підприємств
Кафедра фінансів та бізнес-консалтингу (ФБК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NRMSE2019_V3_P117-118.pdf463,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.