Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14055
Title: Методика економічного аналізу витрат на просування та рекламу продукції
Authors: Григоревська, Олена Олександрівна
Keywords: реклама
економічний аналіз
аналіз витрат на рекламу
етапи аналізу
Issue Date: 2019
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Григоревська О. О. Методика економічного аналізу витрат на просування та рекламу продукції / О. О. Григоревська // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVIII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (18-19 квітня 2019 р., Київ). - Київ : КНУТД, 2019. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 117-118.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/14055
Appears in Collections:Економіка інноваційної діяльності підприємств
Кафедра фінансів та бізнес-консалтингу (ФБК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
NRMSE2019_V3_P117-118.pdf463,32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.