Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1488
Назва: Підвищення співвідношення «момент-струм» при частотно-струмовому керуванні асинхронним двигуном
Автори: Стаценко, О. В.
Ключові слова: frequency-current control
induction motor
maximum «torque-current» ratio
частотно-токовое управление
асинхронный двигатель
максимум соотношения «момент-ток»
частотно-струмове керування
асинхронний двигун
максимум співвідношення «момент-струм»
Дата публікації: 2013
Бібліографічний опис: Стаценко О. В. Підвищення співвідношення «момент-струм» при частотно-струмовому керуванні асинхронним двигуном [Текст] / О. В. Стаценко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2013. - № 5 (73). - C. 48-52.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено вирішенню актуального питання підвищення співвідношення «момент-струм» в системах з частотно-струмовим керуванням. З урахуванням нелінійності характеристики намагнічування отримані аналітичні вирази для регулювання струму статора та абсолютного ковзання при керуванні моментом двигуна по критерію максимуму співвідношення «момент-струм». Визначені переваги запропонованого підходу.
Статья посвящена решению актуального вопроса повышения соотношения «момент-ток» в системах с частотно-токовым управлением. С учетом нелинейности характеристики намагничивания получены аналитические выражения для регулирования тока статора и абсолютного скольжения при управлении моментом двигателя по критерию максимума соотношения «момент-ток». Определены преимущества предложенного подхода.
This article is devoted to solving the urgent problem increasing of «torque-current» ratio in systems with frequency-current control. Taking into account non-linearity of magnetization characteristic the analytical expressions for the stator current and absolute slip regulation under maximum «torque-current» ratio motor control were defined. The advantages of the proposed approach were identified.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1488
Faculty: Навчально-науковий інститут інженерії та інформаційних технологій
Department: Кафедра енергоменеджменту та прикладної електроніки
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра комп'ютерної інженерії та електромеханіки (КІЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V73_P048-052.pdf299,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.