Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1506
Title: Маркетингове дослідження перспектив розвитку країн «четвертого» світу в умовах сучасної світової економіки
Authors: Яренко, А. В.
Keywords: the «third» world
labor
wages
stage of product life cycle
the country of the «fourth» world
страны «третьего» мира
рабочая сила
оплата труда
стадия жизненного цикла товара
страны «четвертого» мира
країни «третього» світу
робоча сила
оплата праці
стадія життєвого циклу товару
країни «четвертого» світу
Issue Date: 2013
Citation: Яренко А. В. Маркетингове дослідження перспектив розвитку країн «четвертого» світу в умовах сучасної світової економіки [Текст] / А. В. Яренко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2013. - № 4 (72). - C. 129-136.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Abstract: У статті проведено дослідження глобальних економічних процесів у світовому розвитку держав «третього» світу. Розглядаються спонукальні мотиви підвищення оплати праці у цих країнах. На основі проведеного дослідження доопрацьовано модель життєвого циклу товару у міжнародній торгівлі із урахуванням сучасних тенденцій розвитку та підвищення мінімальних заробітних плат робітників країн, що розвиваються.
В статье проведено исследование глобальных экономических процессов в мировом развитии государств «третьего» мира. Рассматриваются побудительные мотивы повышения оплаты труда в этих странах. На основе проведенного исследования доработана модель жизненного цикла товара в международной торговле с учетом современных тенденций развития и повышения минимальных заработных плат рабочих развивающихся стран.
In this paper a study of global economic processes in the global development of the «third» world. Considers incentives pay increase in these countries. Based on the research, refined model of the life cycle of goods in international trade. The model takes into account modern trends and increase the minimum wage of workers in developing countries.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1506
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
V72_P129-136.pdf358,52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.