Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15621
Назва: Інновації як основа забезпечення конкурентоспроможності підприємства на ринку чаю в Україні
Інші назви: Инновации как основа обеспечения конкурентоспособности предприятия на рынке чая в Украине
Innovation as a basis for promoting competitiveness of enterprise on the tea market in Ukraine
Автори: Бондаренко, Світлана Михайлівна
Шацило, Олександра Олегівна
Ключові слова: інновації
конкурентоспроможність
ринок чаю та кави
маркетингова діяльність
чайна торговельна марка
відповідальне управління ланцюгами постачань
инновации
конкурентоспособность
рынок чая и кофе
маркетинговая деятельность
чайная торговая марка
ответственное управление цепями поставок
innovation
competitiveness
tea and coffee market
marketing activity
tea trademark
responsible management of supply chains
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Бондаренко С. М. Інновації як основа забезпечення конкурентоспроможності підприємства на ринку чаю в Україні / С. М. Бондаренко, О. О. Шацило // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Економічні науки. – 2018. – Вип. 30, Ч. 3. – С. 88-92.
Source: Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Економічні науки
Scientific Bulletin of Kherson State University. Series : Economic Sciences
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена висвітленню шляхів забезпечення конкурентоспроможності підприємства на ринку чаю. Вирішальною мірою конкурентоспроможність виробника досягається шляхом впровадження інновацій у сфері підвищення якості продукції, удосконалення маркетингової діяльності, відповідального управління ланцюгами постачань. Це значно підвищує конкурентні переваги виробників на ринку чаю.
Статья посвящена освещению путей обеспечения конкурентоспособности предприятия на рынке чая. В решающей степени конкурентоспособность производителя достигается путем внедрения инноваций в области повышения качества продукции, совершенствования маркетинговой деятельности, ответственного управления цепями поставок. Это значительно повышает конкурентные преимущества производителей на рынке чая.
The article is devoted to the highlighting of ways to ensure competitiveness of company in the tea market. The decisive degree of competitiveness of the manufacturer is achieved through the introduction of innovations in the field of product quality improvement, improving marketing activities, responsible management of supply chains. This greatly enhances the competitive advantages of producers on the tea market.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15621
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра менеджменту та публічного адміністрування
ISSN: 2307-8030
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
БондаренкоС.М.,ШацилоО.О.pdf1,24 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.