Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15748
Title: Індивідуалізований digital маркетинг як інноваційна модель маркетингу в туризмі
Authors: Костинець, Ю. В.
Issue Date: 2020
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Костинець Ю. В. Індивідуалізований digital маркетинг як інноваційна модель маркетингу в туризмі / Ю. В. Костинець // Імперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвитку : тези доповідей Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, присвяченої 90-річчю Київського національного університету технологій та дизайну, м. Київ, 9 квітня 2020 року. – Київ : КНУТД, 2020. – С. 171-173.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15748
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Імперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвитку

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
IMPER2020_P171-173.pdf185,09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.