Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 26.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2018Розвиток бренд-менеджменту в системі маркетингової діяльності підприємстваКузьменко, С. А.; Щербак, В. Г.
2018Франчайзингова форма використання бренда туристичних підприємствНіфатова, О. М.; Литовка, Ю. С.
2011Концептуальний підхід до управління торговельними марками на основі теорії життєвого циклуГанущак-Єфіменко, Л. М.
2019Франчайзинг як ефективна форма розвитку малих підприємств в сфері послугНіфатова, О. М.; Литовка, Ю. С.
2016Formation and development of brand equity of higher education institutionShcherbak, V. G.; Marchenko, S. M.
2020Просування бренду мас-маркету в Україні засобами медіаПрищепчук, М. І.; Ніфатова, О. М.
2018Удосконалення методики оцінювання інтегрованих маркетингових комунікацій підприємстваЛомова, Ю. С.; Шкода, М. С.
2019Напрями підвищення рівня інтегрованості брендів у процесі об’єднанняНіфатова, О. М.; Дудко, П. М.
2016Methodical approach to the definition of HoReCa brand efficiencyNifatova, O.
2019Використання ко-брендингу як інструментарію розвитку конкуруючих торгових марокНіфатова, О. М.; Грецька, О. А.