Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1634
Назва: Моделювання впливу змінних ринку на структуру каналів розподілу виробничого підриємства
Автори: Яренко, А. В.
Ключові слова: distribution channel
commodity producers
market variables
the model
канал распределения
товаропроизводитель
переменные рынка
модель
канал розподілу
товаровиробник
змінні ринку
модель
Дата публікації: 2013
Бібліографічний опис: Яренко А. В. Моделювання впливу змінних ринку на структуру каналів розподілу виробничого підриємства [Текст] / А. В. Яренко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2013. - № 3 (71). - C. 189-196.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуті питання залежності системи розподілу товарів від змінних ринку. Проведено дослідження змінних ринку, які можуть впливати на структуру каналів розподілу товаровиробника. Використовуючи змінні ринку та маркетингові показники розподілу, обґрунтовано модель впливу змінних ринку на структуру каналу розподілу.
В статье рассмотрены вопросы зависимости системы распределения товаров от переменных рынка. Проведено исследование переменных рынка, которые могут влиять на структуру каналов распределения товаропроизводителя. Используя переменные рынка и маркетинговые показатели распределения, обоснована модель влияния переменных рынка на структуру канала распределения.
The questions of dependence of the system of distribution of goods from the market variables. The study of market variables that may affect the structure of distribution channels for producers. We used the variables of the market and marketing performance distribution. The result justified the model the effects of variables on the market structure of the distribution channel.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1634
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V71_P189-196.pdf274,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.